loading...
httsk
admin بازدید : 54 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

لوله برق ، آیا می دانید لوله برق چیست؟ در تعریف لوله برق باید گفت که در زبان انگلیسی این لوله به کاندوئیت معروف می باشد. کاندوئیت در واقع به معنای کانال بوده و به معنی مجرا و معبر است.

admin بازدید : 52 پنجشنبه 26 فروردین 1400 نظرات (0)

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم
تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد. اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.
 

admin بازدید : 58 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

برج خنک کن چیلر یکی از مهمترین و کاربردی ترین قسمت های این دستگاه است. امروزه چیلرهای صنعتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و این دستگاه ها در حالت کلی به دو نوع تراکمی و جذبی دسته بندی می شوند. برج خنک کن فقط در چیلرهای آب خنک مورد استفاده قرار می گیرند. برج خنک کن چیلر نیز از بخش های مختلفی ساخته شده و تمامی این بخش ها دست به دست هم می دهند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم.

admin بازدید : 81 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

عسل چیست؟

 عسل که در فارسی به آن انگبین می گویند ماده ای شیرین و لذیذ است که زنبور عسل با کمک از شهد گل ها با خرطوم کوچک خود آن را مکیده و از طریق دهان خود به کیسله منتقل می کند

admin بازدید : 108 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

یکی از خدمات مجموعه که دارای اهمیت زیادی بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد، اجاره دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور یکی از رایج ترین تجهیزات تولید برق و جریان الکتریسیته به شمار می آید که کاربردهای زیادی دارد.

از دیزل ژنراتور زمانی که نیاز به دسترسی به برق شهری نیست یا دچار قطعی برق شده ایم استفاده می کنیم

admin بازدید : 56 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انگار توانایی و شجاعت پیدا کرده بود و مرا به طرف تابوت راهنمایی کرد . در آنجا می توانست به چهره مادرش نگاه کند و با چهره ی مرگ که انگار هرگز نمی توانست اسرار آن را بفهمد روبرو شود .

admin بازدید : 152 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اولین چالشی که در هنگام خرید قالب فروشگاهی با آن روبرو می شویم، ویژگی هایی است که این قالب باید داشته باشد. اما در این رابطه به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ چگونه تشخیص دهیم این قالب همان قالب فروشگاهی مخصوص محصول یا خدمات ماست؟ با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره انتخاب و خرید قالب فروشگاهی وردپرس در اختیار شما قرار دهیم.

admin بازدید : 74 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

رپورتاژ آگهی ، در سالهای اخیر و با افزایش روز افزون سایت های اینترنتی تقاضی برای تبلیغات اینترنتی بیشتر شده است. یکی از این نوع تبلیغات رپورتاژ آگهی میباشد.

admin بازدید : 200 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

درب شیشه ای اتوماتیک ، به درهایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به وسیله ابزارهایی که بر روی آن متصل است به اجرا در می آید و در مکان هایی مانند، بیمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود.

 

 

admin بازدید : 40 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

گیاه فردوس، این گیاه به سینادنیوم نیز معروف است .این گیاه نیز نوعی گیاهان آپارتمانی محسوب می شود  دارای برگ های سبز با رنگدانه های قرمز متمابل به قهوه ای می باشد . این گیاه شرایط نور کم را نیز می تواند تحمل کند. زادگاه اصلی آن آفریقا می باشد. به علت زیبایی برگ ها جز گل های زینتی محسوب می شود. در شرایط ایده آل و در محیط های باز رشد خیلی بیشتری از خود نشان می دهند گاهی طول آنها به 6 متر نیز می رسد. زمان گلدهی این گیاه اردیبهشت می باشد که تا اواسط پاییز ادامه دارد. گل های این گیاه به رنگ صورتی می باشد.

admin بازدید : 41 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.

ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

 

admin بازدید : 124 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان  – مطمئن

یکی از مطمئن ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری

ارائه خدمات بسته بندی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی VIP

در اسرع وقت در کنار شما هستیم با بهترین خاور های موکت کاری شده در سایز های مختلف

دارای انواع کارگر حرفه ای در امر حمل ساید تردمیل بوفه کنسول شیشه و… وسایل سنگین

admin بازدید : 56 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

تصفیه فاضلاب چیست؟

 

فاضلاب به وسیله مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می شود. منشا فاضلاب خانگی توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد فاضلاب شامل فاضلاب مراکز صنعتی و تجاری نیزمی شود. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است.

admin بازدید : 75 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

از دیگر امکاناتی که گروه آپشن کار ارائه می دهد دوربین 360 درجه سورنتو ، پدل شیفتر لندکروز، رادار نقطه کور اسپورتیج می باشد که در ادامه توضیحاتی در خصوص این سه مورد خدمتتان ارائه می کنیم با ما همراه باشید.

admin بازدید : 45 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

همان طور که می دانید پرفروش ترین تور برای ایرانی ها تور استانبول است، ولی به یاد داشته باشید که کشور ترکیه شهرهای زیادی دارد که هر کدام از آن ها برای سفر کردن می توانند مناسب باشند. باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که خیلی از ایرانیانی که به ترکیه سفر می کنند، مجرد هستند و تمایل دارند که با دوستانشان به ترکیه سفر کنند و از امکانات این کشور نهایت استفاده را ببرند، اگر چه می توان گفت که شما هم جز این دسته افراد هستید، در ادامه با توران گشت همراه باشید تا بهترین شهرهای ترکیه برای سفرهای مجردی را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

admin بازدید : 126 جمعه 09 اسفند 1398 نظرات (0)

روش های تولید محتوای تخصصی

روش های تولید محتوای تخصصی به دسته های مختلفی تقسیم می شود که این دسته ها را می توان بر اساس دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار داد که در ادامه به توضیح در مورد آن ها خواهیم پرداخت.

 

admin بازدید : 73 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

 

admin بازدید : 132 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

admin بازدید : 43 یکشنبه 13 بهمن 1398 نظرات (0)

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به پرستار کودک در منزلرا تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

admin بازدید : 33 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

هنگامی‌که ادکلن یا عطرِ شیشه‌ایِ ما فاقد امکان اسپری است باید چگونه ادکلن بزنیم؟

 

 با همان شیوه‌ی همیشگی، یعنی گذاشتن نوک انگشت و خم کردن اندکِ شیشه‌ی ادکلن یا عطر و مالیدن آن به پوست بدن.

چه عطری ماندگاری بیشتری دارد؟احتمال دارد به بخش جالبی از مقاله‌ی چگونه ادکلن بزنیم رسیده باشید!

 

admin بازدید : 54 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)

ساک دستی بزرگ انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وسایل بیشتری را حین سفر به همراه داشته باشند. یک ساک دستی خوب علاوه بر جادار بودن بهتر است امکان چیدمان آسان داشته باشد تا دغدغه بستن ساک پیش از سفر را به بهترین شکل حل کند. خرید اینترنتی چمدان مسافرتی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه با طراحی خاصی که دارد، بستن ساک را برای شما لذت بخش کرده و دسترسی به تک تک وسایل را میسر می‌کند. این قابلیت کاربردی به علت طراحی داخلی آن است، حال به سایر ویژگی‌های این محصول می‌ پردازیم.

admin بازدید : 158 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

آشنایی با چاپ روی کاشی: یکی از مواردی که در چاپ روی اجسام کاربرد زیادی دارد، چاپ روی کاشی است. این کار از گذشته تا کنون به روش‌های مختلفی انجام می‌شده است. امروزه در روش‌های نوین چاپِ رویِ کاشئ به صورت مستقیم انجام می‌شود و بدون محدودیت انواع طرح‌ها را می‌توان بر روی کاشی‌های مختلف اعمال کرد. مجتمع چاپ هنر نوین با در اختیار داشتن دستگاه­های چاپ دیجیتال امروزی این مدا چاپ را با کیفیت بالا انجام می­دهد و در این راستا از جوهرهای مرغوب با قابلیت شستشو استفاده می­کند. در نتیجه کیفیت نهایی کار مطلوب خواهد بود و از آن برای مصارف بلندمدت یا حتی فضاهای خارجی نیز می‌توان استفاده کرد.

admin بازدید : 38 دوشنبه 09 دی 1398 نظرات (0)

 

زمینه های فعالیت شرکت های دانش بنیان

 

انجام پژوهش های کاربردی و توسعه ای.
ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای (خدمات علمی، تحقیقاتی و فنی).
تولید محصولات با فناوری نوین (توسعه فناوری).
انجام خدمات نظارتی بر پروژه های پژوهشی، اجرائی و مشاورهای.
ارائه خدمات توسعه ی کارآفرینی
ایجاد مراکز رشد و خدمات ایجاد و توسعه ی کسب و کار.
ارائه خدمات توسعه ی محصول جدید.
ارائه خدمات ایجاد و توسعه ی خوشه های کسب و کار
تشخیص فرصت های کارآفرینی
انجام خدمات توسعه ی فناوری
انجام خدمات ورود کسب و کارها به بازار بین الملل و جهانی کردن آنها.
برنامه ریزی و اجرای طرح های توسعه ی کارآفرینی در سطوح ملی، منطقه ای و محلی

admin بازدید : 45 دوشنبه 09 دی 1398 نظرات (0)

 

تی شرت ها از اجزای اصلی پوشاک آقایان محسوب می شوند. این لباس ها تواناییاین را دارندکه اگر با سلیقه شما همراه شوند ترکیب جذابی برای هر زمان ومکانی خواهند بود. شما میتوانید با یک تی شرت برای هر فصل و روز خود یک ست جاگانه بازید. به عنوان مثال میتوانید در فصل بهار یک تی شرت یقهه دار را با یک کت اسپرت لینن بپوشید، هم چنین با افزودن یک بافت ظریف به عنوان یک استایل پاییزه از آن استفاده کنید. شاید فکر میکنید که تی شرت ها لباس هیا دم دستی وساده ای محسوب میشوند اما در واقع این طور نیست. چرا که با کمی هزینه کردن میتوانید از یک تی شرت برند با کیفیت بهره مند شوید. بدین گونه در نظر همه یک مرد جذاب باشید.

 

admin بازدید : 39 پنجشنبه 05 دی 1398 نظرات (0)

انجام تمرینات گسترده برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

از ترفند های بهبود مکالمه آگاه هستید؟

روش های بسیاری برای انجام مکالمه انگلیسی وجود دارد. این را لازم است بیان کنیم که شاید تنها یادگیری یک زبان موجب شود که زبان آموزان با انواع ساختار ها و روش های جمله سازی آشنا نشوند. در صورتی که شما مایل هستید فردی چند زبانه شوید، می توانید از روش های متنوع و استاندارد برای بهبود سطح زبان انگلیسی خود استفاده کنید و زبان را به صورت موثر تر در مدت زمان کوتاه تر بیاموزید تا موفقیت شما به صورت حتمی اتفاق بیفتد.

 

admin بازدید : 42 پنجشنبه 28 آذر 1398 نظرات (0)

باکس هدیه

امروزه انتخاب جعبه کادو یکی از مراحل مهم زمان ارائه هدیه به عزیزانمان است. با توجه به تنوع زیادی که در زمینه جعبه کادو در بازار وجود دارد، انتخاب بهترین مدل که با اندازه و نوع هدیه متناسب باشد، کمی دشوار به نظر می رسد. امروزه باکس هدیه یا باکس گل یکی از انواع روش های کادوپیجی انواع هدیه ها به شمار می آید. باکس هدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود. در صورتی که قصد هدیه دادن به عزیزان و افراد خاصی را دارید، می توانید از باکس هدیه استفاده نمایید. باکس هدیه جهت قرار دادن انواع هدایا، شیرینی، شکلات، کادوهای بزرگ و کوچک در نظر گرفته می شوند. انواع باکس هدیه به صورت کلاسیک، عاشقانه، عروسکی، فانتزی و شیرینی و شکلات توسط طراحان با سلیقه، طراحی و تولید می شود. باکس هدیه در صورتی که به درستی انتخاب گردد، تمام هدایای کوچک و بزرگ شما در آن قرار گرفته و نظم خاصی به کادوها می دهد. افرادی که کادوهای خود را به صورت باکس هدیه دریافت می کنند، تا زمانی که باکس هدیه را باز نکرده باشند، حالات خوشی را تجربه خواهند کرد. ندیدن هدیه تا باز کردن باکس هدیه، موجب سورپرایز شدن عزیزانتان خواهد شد. باکس هدیه در اندازه ها، طرح ها، مدل ها، رنگ ها و جنس های مختلف و متنوعی در بازار طراحی و تولید می شود. نوع هدیه ای که در باکس هدیه قرار می دهید، ارتباط زیادی با اندازه و رنگ باکس هدیه خواهد داشت.

لوازم چوبی

یکی از انواع هدایایی که می توانیم به عزیزانمان اهداء نماییم، کادوهایی هست که به صورت چوبی تولید می شوند. انواع لوازم چوبی شامل جعبه کادویی چوبی، گیتار چوبی کادویی، جعبه دستمال کاغذی چوبی، دکوری های چوبی، عروسک های چوبی، جعبه چوبی کتاب، جعبه چوبی دکوپاژ، جعبه چوبی شکلات و لوازم چوبی دیگر می باشد. در صورتی که به مناسبت خاصی، قصد خریدن هدیه ای مناسب را دارید، می توانید با خرید هدایای شیک و مناسب، عزیزانتان را سورپرایز نمایید. لوازم چوبی دارای انواع مختلفی هستند که امروزه یکی از بهترین و شیک ترین هدیه در مناسبت های مختلف به شمار می آیند. از مزایای خریداری لوازم چوبی جهت اهداء آن در مناسب های مختلف، دوام و طول عمر بالای هدیه، شیک و شکیل بودن هدیه، زیبایی و ظرافت هدیه و مقرون به صرفه بودن هدیه می باشد. لوازم چوبی دارای تنوع زیادی می باشد. هدایایی که به صورت چوبی طراحی و تولید می شوند، اغلب مورد توجه افراد قرار می گیرد. بسیاری از جعبه های کادویی جزئی از لوازم چوبی به شمار می آید. جعبه های چوبی وسیله ای مناسب جهت قرار گیری هدایای مختلف در آن است. از مزایای خریداری لوازم چوبی مانند جعبه کادویی چوبی، این است که مخاطبان پس از باز کردن کادو، می توانند مجددا ًاز جعبه های چوبی در زمینه های مختلف استفاده نمایند. لوازم چوبی یکی از بهترین هدایا در مناسبت های مختلف از جمله روز ولنتاین است. طرفداران لوازم چوبی جهت اهداء به عزیزانتان در روزهای خاص و ویژه زیاد می باشد.

هدیه ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق، روزی است که می توانید به شخص مورد نظرتان هدیه ای مناسب اهداء نمایید. از نکاتی که در زمینه خرید هدیه ولنتاین بهتر است رعایت شود، نخریدن اقلامی مانند لباس، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و لوازم منزل می باشد. پیشنهاد می شود به دلیل خاص بودن روز ولنتاین، هدیه ای مناسب و خاص انتخاب شود. هدیه ولنتاین می تواند شامل گل، عروسک، شکلات، قاب عکس، دفترچه یادداشت مینیاتوری، حکاکی عاشقانه، کتاب و شعرهای عاشقانه باشد. در صورتی که انتخاب هدیه ولنتاین برایتان کمی دشوار است، می توانید از هدایای آماده ولنتاین استفاده نمایید. ارائه هدیه ولنتاین، نشان دهنده دوست داشتن شخص مورد علاقه تان است. هرچقدر هدیه ولنتاین به درستی انتخاب شود، تأثیر زیادی در افزایش دوستی میان شما و عزیزتان خواهد گذاشت. هدیه ولنتاین نوعی ابراز علاقه و قدردانی از افراد خاص زندگی مان می باشد. طراحان وکارشناسان مربوطه در زمینه انتخاب هدیه ولنتاین به شما کمک خواهند نمود. در صورتی که هدیه ولنتاین علاوه بر زیبایی، خاص بودن و متفاوت بودن بتواند نیاز مخاطبان را نیز رفع نماید، هدیه ای مناسب جهت خرید به شمار می آید. هدیه ولنتاین به مخاطبتان احساسات خوشایندی القاء می کند. در صورتی که هدیه ولنتاین، هدیه ای ساده و در عین حال بیانگر احساسات درونی شما باشد، به سادگی و زیبایی می تواند بیانگر احساسات شما به مخاطبتان باشد. پیشنهاد می شود جهت انتخاب هدیه ولنتاین، از انواع هدایای زیبا و کاربردی که توسط طراحان حرفه ای و کارشناسان متخصص تولید شده است استفاده شود.

باکس هدیه ولنتاین

مرسوم ترین هدایای روز ولنتاین شامل شکلات، گل، عروسک، کتاب، شعر و شمع می باشد. هر یک از هدایای ولنتاین نیاز به جعبه ای دارند تا بتواند علاوه بر شیک شدن هدیه، موجب سورپرایز نمودن عزیزتان شود. باکس هدیه ولنتاین، جعبه ای است که در آن، انواع هدایای بزرگ و کوچک ولنتاین قرار می گیرد. باکس هدیه ولنتاین می تواند به صورت چوبی و بسیار شیک و شکیل طراحی شود. اگر شما نیز از طرفداران جعبه های کادویی چوبی هستید، می توانید با خریدن باکس هدیه ولنتاین، موجب شادمانی عزیزتان در روز ولنتاین شوید. باکس هدیه ولنتاین، وسیله ای مناسب جهت افزایش اهمیت هدیه روز ولنتاین شما می باشد. باکس هدیه ولنتاین، موجب می شود مخاطبتان احساس ارزشمند بودن کند و از شما بابت خریداری باکس هدیه ولنتاین تشکر نماید. از مزایا و فواید خریداری و استفاده از باکس هدیه ولنتاین، استفاده مجدد از جعبه هدیه در زمان های مختلف با اهداف متفاوت می باشد. باکس هدیه ولنتاین در اندازه ها، رنگ ها، طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. نوع هدیه و بزرگی و کوچکی هدیه ای در روز ولنتاین اهداء می شود، در بزرگی و کوچکی باکس هدیه ولنتاین تأثیر زیادی خواهد گذاشت. باکس هدیه ولنتاین با قیمت های مختلفی در بازار موجود است. هرچقدر کیفیت ساخت جعبه و اندازه باکس هدیه ولنتاین بزرگتر باشد، قیمت باکس نیز افزایش می یابد. همچنین جنس باکس هدیه ولنتاین، در افزایش یا کاهش قیمت باکس نقش مهمی دارد. در صورت تمایل می توانید از انواع باکس هدیه ولنتاین جهت اهداء به عزیزتان استفاده نمایید.

 

 

 

admin بازدید : 46 یکشنبه 24 آذر 1398 نظرات (0)

به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح  گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

به نام خدا

دکوراسیون داخلی 

طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 

admin بازدید : 49 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.

admin بازدید : 53 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

از تلویزیون های پرفروش در بازار می توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که قابلیت QLED هم در آنها وجود دارد. با این حال در حال حاضر تلویزیون های مدل NU8000 که برخی 55 اینچی و بعضی دیگر 75 و 85 اینچی هستند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. از ویژگی های بسیار خوب این سری از تلویزیون های سامسونگ می توان به وضوح تصویر و البته رنگ ها اشاره کرد. گفتنی است که  تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ و حتی اندازه های بزرگتر از بهترین های سری NU8000 هستند که البته لبه های نازک مشکی تلویزیون در قسمت های انتهای به نقره ای مبدل شده است.

 

admin بازدید : 43 چهارشنبه 13 آذر 1398 نظرات (0)

هود آزمایشگاهی یکی از اساسی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در آزمایشگاه‌های صنعتی، پژوهشی و پزشکی است که جهت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تکنسین‌های آزمایشگاه در حین انجام کارهای خطرناک و فرآیندهای شیمیایی و آزمایشگاهی در یک فضای بسته و محدود بکار می‌رود و نقش بسزایی در حفظ سلامت کاربران و تکنسین‌های آزمایشگاه دارد.

admin بازدید : 120 پنجشنبه 07 آذر 1398 نظرات (0)

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

admin بازدید : 48 چهارشنبه 22 آبان 1398 نظرات (0)

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

 

admin بازدید : 230 چهارشنبه 22 آبان 1398 نظرات (0)

ثبت نام سجام در سایت سجام 

 

آیا شما فعال بازار سرمایه هستید و در این بازار خرید و فروش سهام انجام می دهید ؟ آیا می دانید برای احراز هویت و تسویه وجوه سود سهام شرکت و بسیاری از مزایای دیگر بایستی حتما ثبت نام سجام را انجام دهید ؟ 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 1,641
  • بازدید کلی : 13,159